tiistai 19. helmikuuta 2013

A Week Gone By



Hei kaikille!

Jokainen on varmaan selviytynyt viikonlopusta? Itse en olisi niinkään varma, oli nimittäin niin rankka viikonloppu, että tunnen itseni palaneen loppuun. Sunnuntaina olin niin väsynyt, krapulainen ja yksinäisyyden kaipuinen, että olin itkuinen ja ylitsepääsemättömän väsynyt.

Musta taisi tulla oikeasti aikuinen tänä viikonloppuna. Kuulostaa typerältä, mutta sunnuntai-aamulla herätessäni krapulamorkkikseen koin jonkinlaisen valaistumisen ja ihan oikeasti ymmärsin yhden asian. Suoraan sanottuna vitutti oma olotila ja edellisillan "sekoilut", vaikken edes sekoillut mitään kummempaa.

Tajusin kuinka turhaa viinalla läträäminen ja baarissa notkuminen on, vaikka olikin hyvä reissu kaikin puolin. Oli hauskaa ja hyvää seuraa. Juttelin Asteenkin kanssa pitkän aikaa, en kyllä muista mistä. Ihmiset kommentoi tätä blogia ja kehui kovasti miten olen edistynyt. Kiitos tästä, motivoi aina vaan eteen päin!

Jotenkin vain koin tietynlaisen valaistumisen ja tajusin kuinka paljon mahtavampi olo mulla olis ollu ilman krapulaa ja vitutusta, olisin voinut viettää koko sunnuntain ihan eri tavalla. Olisin voinut lähteä vaikka porukoiden koiran kanssa lenkille ja lähteä Seinäjoelle ajoissa, rentoutua, pestä pyykkiä.. Tehdä kaikkea mihin mulla ei ole ollut viime aikoina aikaa. Tästä kaikesta viisastuneena aion radikaalisti vähentää juomista. Se on vain niin turhaa.

Joka tapauksessa mun oli tarkoitus kertoa viikonlopun liikunnoista. Perjantaina painelin salille työvuoron ja pikaisen kauppareissun päätteeksi. Viihdyin salilla tunnin verran ja poltin 336 kcal. En edes muista mitä kaikkea tein, mutta salin puolella pyörin. En ehtinyt oikeastaan edes tehdä kaikkea mitä piti, koska illalla oli taas menoa kavereiden kanssa. Saijan läksijäisissä oli hauskaa, kiitos siitä naiset.

Lauantaina tein omat ennätykset. Olin salilla jo vähän yli kuusi aamulla ja mikä parasta, ihan yksikseni. Olin vartin crossarilla ja toiset 15 minuuttia matolla. Yritin taas mennä mahdollisimman matalilla sykkeillä. Aerobisten jälkeen tein kädet ja vatsat. Oon jotenkin ihastunut levytankoihin. Mistähän johtuu?

Lauantain savotassa kului yhteensä 1h 17 min, jonka aikana kului 529 kcal. Erittäin kiva treeni varsinkin kun sai yksin touhuta ja töllöttää peiliin niin paljon kuin halusi tuntematta itseään typeräksi. Muita ihmisiä alkoi valua vähän yli seitsemän aikoihin, jolloin minä jo lopettelin. Pitää kyllä aseammin lähteä salille näin aamusta. Ei tehnyt oikeastaan edes kovin tiukkaa herätä niin aikaisin, päin vastoin. Menin perjantaina kuitenkin kymmenen aikaan illalla nukkumaan, joten hyvin ehdin vetää unta palloon.

Kahdentoista aikoihin lähdin kohti kotipaikkakuntaa sukuloimaan ja syntymäpäiviä viettämään. Pikkuveli tuli kyydissä ja oli mukavaa, kun kerrankin oli seuraa automatkaksi. Illalla mentiin tyttöjen kanssa katsomaan Astetta, josta jo mainitsinkin tuolla ylempänä.

Viikko oli kokonaisuudessaan tosi kiireinen, mutta löysimpäs neljä rakoa ja ehdin salille! Toivottavasti tämä viikko olisi hieman armollisempi, enkä olisi jatkuvasti niin väsynyt. Jos minä huomenna ehtisin salille ensimmäisen kerran tällä viikolle? Torstaina on luvassa yksi iso juttu, josta kerron paremmin myöhemmin. Olin eilen aamulla kuukauden painonhallinnassakin ja siitä pitäisi myös porista. Katsotaan asiaa tarkemmin seuraavalla kerralla.

Päivän boonuksena kaksi kuvaa lauantailta kun lähdettiin Astetta katsomaan. Kunnon pose-kuvia, mutta kerrankin on kokovartalokuvia, kun joku muu kuvaa.. ja kuten kaikki näkee niin paljon on vielä hommaa edessä, mutta lähtökohdat on hyvät. Tätä jatkaessa!



Ihanat sukat :D





8 kommenttia:

  1. wau, mikä nainen ! <3

    VastaaPoista
  2. Haha :D no mitää! Sun pitää koittaa vaikka sitä Fressin tämän hetkistä tarjousta! Kokeilet mukavia jumppia, lupaan että tykästyt :) Luikkaa koittaa Fressin Facebook-sivuille!

    VastaaPoista
  3. hei jos joskus kyllästyt jumppiin ja pumppipamppeihin nii vaihda mun kans truu bodareiden sekaan maxiumille ;D ja mullon ensviikko lomaa, mennää salilleeeeeeee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai minne? Onks sjoella joku uus?? Pitääpä googlettaa! :o Mullon ens vko kans aika vähä töitä nii reffataan kyllä :)

      Poista
    2. Löysin sen mutta en tajunnu siitä kuukausimaksusta mitää. Yli huonot nettisivut :F

      Poista
    3. ee ku son vanha ku taivas :) se on vaa sellane old skool-tyyppinen bodarisali missä ei mitää jumppia ole :D nettisivut on tosi huanot joo mutta kertamaksu on jotai kympin ja kk-maksu 39,90. mua vähä houkuttas se bodariskene ja tietty hinta kun enhän mä fressilläkään jumpissa käy niin vähä turha fiilis maksaa kk-maksua...

      Poista
    4. nojoo, ymmärrän oikeen hyvin. Mee koittamaan sillä kertamaksulla ja kato miltä tuntuu. Mieluummin sitä 40e maksaa ku 65e varsinki ku ei jumppaile :)

      Poista

Anonyymi kommentoija, ilmoita nimimerkkisi!