keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Hunger for Meat



Moikka!

Viimeksi puhuin hyötyliinkunta-asioista ja päätin kokeilla mitä sykemittari sanoo lumitöistä. Mun tosiaan piti mennä pukkaamaan ne perhanan lumet jo eilen, mutta olin niin väsynyt koko päivän, että päätin huolehtia sali- ja lumiasiosta vasta seuraavana päivänä. Sohva tuntui paljon miellyttävämmältä ja nukuin itseasiassa parin tunnin päivä- (pikemminkin ilta-) unetkin huolimatta päivän (ja illan) kahvimäärästä ja siitä yhdestä energiajuomasta. Nokosista ja kahvilitroista huolimatta nukuin pitkästä aikaa kunnon kahdeksan tunnin yöunet ja olin todella pirteä aamulla herätessäni salille. Ihanaa!

Salilta kotiuduttuani käsky kävi, eikä siinä muukaan auttanut kuin lähteä. Suihkuuun, aamupalat ja meikit naamaan. Mulla ja siskolla on siis tälläinen mielenkiintoinen järjestely, jota muutamat kaveritkin ovat ihmetelleet. "Miksi sä sinne meet tollasia puuhaamaan?" Sisko laittaa mun hiuksia (pidennyksiä, rastoja, mitä ikinä keksinkään) ja siitä hyvästä pukkaan joko lumet tai ajan nurmikon. Viime kesänä ajoin nurmikkoa koko kesän, nyt olen tehnyt lumityöt koko talven. Jos en leikkaa nurmikkoa tai leikkaa ruohoa, siivoan. Ei-niin-ihanaa välillä, mutta välillä taas oikeinkin mukavaa, kuten tänään.

Tässä siis päivän liikunnat yhteisvetona kulutuksineen ja kaikkineen:

40 min kuntospin, poltin 344 kcal, keskisyke 148, max 175 (jee ei hurjia piikkejä!)
45 min vatsapeppu, 245 kcal, keskisyke 117 ja max 164
1h lumitöitä 339 kcal!! keskisyke 131 ja max 156

Kokonaiskulutus tälle päivää siis yhteeensä  928 kcal. Olen extra-tyytyväinen myös sykkeisiin.

Ihan tosissaan noin paljon?! Olin itsekin hieman äimistynyt kun katsoin sykemittaria, että voiko mitenkään pitää paikkaansa? Näinpä tuo näytti, mutta toisaalta pukin kaikki lumet noin metrin korkuisten vallien taakse. Hyötyliikuntaa kerrakseen!

Illalla töissä iski ihan järkyttävä jauhelihan himo. Kummallista! Mutta tajusin, etten ole syönyt jauhelihaa ikuisuuksiin, koska oon ollut aika naftilla kanalinjalla viimeaikoina. Töiden jälkeen päätin hakea paketillisen, paistoin sen ja laitoin kilokaupalla mausteita. Ai että oli hyvää! Loput laitoin 100g annoksiin jääkaappiin odottelemaan seuraavaa päivää.


Vammasten maitoa! Sen verran mainittakoon,
että koko keko ei ole siis jauhelihaa,
vaan suurimmaksi osaksi siinä on tuota herne-maissi-paprikaa.
Jauhelihaa tuossa on se 150g.


Huomenna aamulla taas salille; luvassa puolen tunnin Polte ja kahvakuulaa. Ystävän päivän kunniaksi salilla saa myös kehonkoostumusmittauksen vitosella. Saas nähdä miten tuleva infopaketti masentaa tai (toivottavasti) innostaa. Siitä sitten huomenna lisää.

Ai niin, ensi maanantaina luvassa tämän kuukauden painonhallintatapaaminen. Toivottavasti saan petrattua sinne mahdollisimman paljon viikon aikana. Mietityttää vain tuleva lauantai, koska olen tehnyt itselleni lupauksen punaviinipullosta ja hyvästä seurasta. 

Lopuksi boonuksena "vanha" kuva tammikuun alkupuolelta, kun kokeilin ekaa kertaa EFBW treeniä, joka on siis tunnettu Superdieetistä. Siihen asiaan en jaksa paneutua sen enempää, kuin että ei sopinut mulle. Kuten huomaatte, valokuvaustaitoni ovat tässä parhaimmillaan!


So bright! It burns my eyes!

Aika painua pehkuihin että huomenna taas jaksaa. Palaillaan huomenissa, kun kerron mitä kehonkoostumusmittauksessa sanottiin. Hyvää ystävän päivää myös kaikille!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anonyymi kommentoija, ilmoita nimimerkkisi!